Lucinka a zatoulané koťátko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lucinka a zatoulané koťátko koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucinka a zatoulané koťátko koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Lucinka a zatoulané koťátko koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucinka a zatoulané koťátko koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucinka a zatoulané koťátko koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Není skladem

Lucinka a zatoulané koťátko koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucinka a zatoulané koťátko koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucinka a zatoulané koťátko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucinka a zatoulané koťátko koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lucinka tráví vánoční svátky s rodinou a přáteli v pronajatém domě. Potká tam zvědavé a roztomilé malé koťátko jménem Hvězdička. Všude panuje vánoční nálada, náhle začíná dokonce sněžit a všichni se radují. Shodou nešťastných náhod se Lucinka s Hvězdičkou ocitají ve sněhové bouři a musí čelit…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lucinka a zatoulané koťátko je 215 Kč

Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.