Holé a trapné dýchání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 237 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Holé a trapné dýchání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Holé a trapné dýchání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Holé a trapné dýchání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Slavný herec a komik vypráví momentky z mozaiky svého života Populární herec a komik, proslulý svým absurdním humorem, je známý i jako autor zábavných textů. Píše celý život kratší literární útvary, které vyšly knižně a nyní je pod stejným názvem autor načetl (v tomto kompletu jich najdete…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Holé a trapné dýchání je 281 Kč

Výběr knih autora Luděk Sobota

Zobrazit všechny knihy autora Luděk Sobota
Výběr knih vydavatele Supraphon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Supraphon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.