Lužinova obrana

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lužinova obrana koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lužinova obrana koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lužinova obrana koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Není skladem

Lužinova obrana koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nabokovovo vrcholné dílo je románem oposedlosti ašílenství. Vypráví mrazivý příběh člověka, jehož život se postupně proměňuje vsled šachových kombinací. Geniální Lužin je věčné dítě, duševně nevyrovnaný samotář, který se kšachům uchýlí, protože mu poskytují pocit bezpečí. Jenže figurky na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lužinova obrana je 243 Kč

Výběr knih autora Vladimir Nabokov

Zobrazit všechny knihy autora Vladimir Nabokov
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.