Lyžařské právo v Itálii

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 499 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lyžařské právo v Itálii koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lyžařské právo v Itálii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
446 Kč
Není skladem

Lyžařské právo v Itálii koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
476 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ojedinělá publikace poskytuje vhled do italského lyžařského práva s důrazem na bezpečnost lyžařských areálů a provozování zimních sportů na sněhu, zejména v jejich rekreační formě. Monografie přehledně mapuje vývoj právní úpravy bezpečnosti zimních sportů s důrazem na lyžařský sport od 60. let…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lyžařské právo v Itálii je 473 Kč

Výběr knih vydavatele Nakladatelství Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Leges
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.