M Train - Vzpomínky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 258 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

M Train - Vzpomínky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

M Train - Vzpomínky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
M Train - Vzpomínky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
253 Kč
Není skladem

M Train - Vzpomínky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
556 Kč
Není skladem

M Train - Vzpomínky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

M Train - Vzpomínky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nový titul zpěvačky, básnířky a spisovatelky Patti Smith, autorky slavné knihy Just Kids, je ojedinělým autobiografickým záznamem. Kontemplativní odyseu, která vznikala přibližně v letech 2011-2013, sama autorka nazvala "automapou svého života". Příslovečný vlak vzpomínek "M Train" se dává do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy M Train - Vzpomínky je 322 Kč

Výběr knih autora Patti Smith

Zobrazit všechny knihy autora Patti Smith
Výběr knih vydavatele Dokořán

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dokořán
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.