Má první knížka divokých zvířat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 158 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Má první knížka divokých zvířat koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Má první knížka divokých zvířat koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Má první knížka divokých zvířat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Krátký popis
Řada knížeček pro malé předškoláky přináší jednoduché dětské texty a aktivity na rozvíjení základních kognitivních dovedností. Dítě se například učí rozeznávat plošné geometrické útvary, poznávat je v předmětech kolem sebe, a přitom si osvojovat správné názvosloví. Poznává číslice a přiřazuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Má první knížka divokých zvířat je 161 Kč

Výběr knih autorů Chiara Piroddi , Agnese Baruzziová

Zobrazit všechny knihy autora Chiara Piroddi, Agnese Baruzziová
Výběr knih vydavatele Omega

Zobrazit všechny knihy vydavatele Omega
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.