Má sociologická dobrodružství - Lidé, místa, vědecká setkání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 242 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Má sociologická dobrodružství - Lidé, místa, vědecká setkání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V této knížce se autor chce podělit o dojmy a zážitky, které nasbíral za třicet let svých sociologických cest a výzkumů. V patnácti příbězích se setkáte s mnoha zajímavými lidmi, kouzelnými místy i nevšedními výsledky bádání. Vystupují v nich významní vědci i jeho přátelé a spolupracovníci.…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Hynek Jeřábek

Zobrazit všechny knihy autora Hynek Jeřábek
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.