Macmillan Readers Intermediate: David Copperfield

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Macmillan Readers Intermediate: David Copperfield koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Není skladem

Krátký popis
zjednodušená anglická četba, vhodná při přípravě na zkoušku FCE jako doplňkový materiál ( úroveň B1 - Intermediate, slovní zásoba 1 600 slov) věk 14+ Popis: When David Copperfield’s father dies, his mother is forced to marry Edward Murdstone, a cruel and domineering man. David’s early life is…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Macmillan Readers Intermediate: David Copperfield je 169 Kč

Výběr knih autora Charles Dickens

Zobrazit všechny knihy autora Charles Dickens
Výběr knih vydavatele Macmillan Readers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Macmillan Readers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.