Far from the Madding Crowd

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Far from the Madding Crowd koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Far from the Madding Crowd koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Far from the Madding Crowd koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Far from the Madding Crowd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
117 Kč
Není skladem
a 4 další varianty  
Far from the Madding Crowd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Není skladem

Far from the Madding Crowd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Není skladem

Far from the Madding Crowd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem

Far from the Madding Crowd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Knihy od společnosti MacMillan.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Far from the Madding Crowd je 215 Kč

Výběr knih autora Thomas Hardy

Zobrazit všechny knihy autora Thomas Hardy
Výběr knih vydavatele Macmillan Readers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Macmillan Readers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.