Macmillan Readers Pre-Intermediate: Romeo & Juliet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 146 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Macmillan Readers Pre-Intermediate: Romeo & Juliet koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
146 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Macmillan Readers Pre-Intermediate: Romeo & Juliet koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Macmillan Readers Pre-Intermediate: Romeo & Juliet - Shakespeare William. Macmillan Readers v této pokročilosti můžete číst asi po dvou letech studia angličtiny, knihy mají 80 až 69 stran. K porozumění vám postačí slovní zásoba 1 400 slov. věk 15+ Romeo a Julie je jedna z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Macmillan Readers Pre-Intermediate: Romeo & Juliet je 186 Kč

Výběr knih autora William Shakespeare

Zobrazit všechny knihy autora William Shakespeare
Výběr knih vydavatele Macmilian

Zobrazit všechny knihy vydavatele Macmilian
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.