Importance of Being Earnest

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 128 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Importance of Being Earnest koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
128 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 5 dalších variant  
Importance of Being Earnest koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
133 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Importance of Being Earnest koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Importance of Being Earnest koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Importance of Being Earnest koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
323 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Importance of Being Earnest koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
323 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Importance of Being Earnest koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
338 Kč
Není skladem

Krátký popis
Brimming with the counter-intuitive wit with which Wilde's name is synonymous, the play follows two young men, Algernon and Jack, as they come to grips with one another's lies, which spiral out of control and culminate in a hauntingly brilliant scene with a cast of characters dripping with…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Importance of Being Earnest je 249 Kč

Výběr knih autora Oscar Wilde

Zobrazit všechny knihy autora Oscar Wilde
Výběr knih vydavatele Macmillan Readers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Macmillan Readers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.