Vanity Fair - Upper Intermediate Reader

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 176 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vanity Fair - Upper Intermediate Reader koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vanity Fair - Upper Intermediate Reader koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Beletrie od společnosti MacMillan.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vanity Fair - Upper Intermediate Reader je 181 Kč

Výběr knih autora William Makepeace Thackeray

Zobrazit všechny knihy autora William Makepeace Thackeray
Výběr knih vydavatele Macmillan Readers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Macmillan Readers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.