Macmillan Science 1: Teacher´s Book with Student´s eBook Pack

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Macmillan Science 1: Teacher´s Book with Student´s eBook Pack aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Macmillan Science follows current best practice in science education and is written by leading authors of primary science resources in the UK. Through stimulating content and carefully graded activities and exercises, pupils are guided to develop a sound framework of scientific knowledge and…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora David Glover

Zobrazit všechny knihy autora David Glover
Výběr knih vydavatele MacMillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele MacMillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.