Maco a myška: Najkrajšie narodeniny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 195 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maco a myška: Najkrajšie narodeniny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Maco a myška: Najkrajšie narodeniny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maco a myška: Najkrajšie narodeniny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dnes je výnimočný deň! Maco má narodeniny. Myška mu usporiadala oslavu a pozvala všetkých kamarátov. Knižka obsahuje posuvné prkvy a okienka na odkrývanie.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maco a myška: Najkrajšie narodeniny je 222 Kč

Výběr knih autora Nicola Edwards

Zobrazit všechny knihy autora Nicola Edwards
Výběr knih vydavatele Meda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Meda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.