Madame Guyon

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Madame Guyon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Madame Guyon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Není skladem

Madame Guyon koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
226 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Madame Guyon koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
225 Kč
Není skladem

Krátký popis

Životní příběh Madame Jeanne de la Mote Guyon je vskutku pozoruhodný. Tato zdánlivě obyčejná manželka a matka, žijící ve Francii sedmnáctého století, svou hlubokou láskou k Bohu a snahou o bezvýhradný křesťanský život podnítila nečekaně proti sobě opozici v nejvyšších politických a…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Madame Guyon je 229 Kč

Výběr knih vydavatele Stefanos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Stefanos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.