Madi : Once Upon a Time in the Future

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 450 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Madi : Once Upon a Time in the Future koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Produkt Madi : Once Upon a Time in the Future - Jones, Duncan a Campi, Alex de zakoupíte na Bookshop.cz od nakladatele Image Comics.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Alex de Campi , Duncan Jones

Zobrazit všechny knihy autora Alex de Campi, Duncan Jones
Výběr knih vydavatele Image Comics

Zobrazit všechny knihy vydavatele Image Comics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.