Mágové a šarlatáni

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mágové a šarlatáni koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mágové a šarlatáni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Mágové a šarlatáni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mágové a šarlatáni koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mágové a šarlatáni koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mágové a šarlatáni koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Střež se jich! Stojí na jednom z několika útržků ze starých knih, které Karel našel na půdě rodinného domu. Obsah slov z dávných časů jej vtahuje do pátrání po jejich autorovi, záhadném F. F. Při hledání stop vedoucích k rozluštění tajemství Karlovi zdatně sekunduje jeho přítelkyně Eliška. Čím…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mágové a šarlatáni je 252 Kč

Výběr knih autora Jiří Linhart

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Linhart
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.