Malá filosofie člověka a Slovník filosofických pojmů, 8. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Malá filosofie člověka a Slovník filosofických pojmů, 8. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Malá filosofie člověka a Slovník filosofických pojmů, 8. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá filosofie člověka a Slovník filosofických pojmů, 8. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá filosofie člověka a Slovník filosofických pojmů, 8. vydání koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá filosofie člověka a Slovník filosofických pojmů, 8. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá filosofie člověka a Slovník filosofických pojmů, 8. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá filosofie člověka a Slovník filosofických pojmů, 8. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha má svůj základ v přednáškách o úvodu do filosofie, které autor pronesl na Pedagogické fakultě a Filosofické fakultě UK. Může ale posloužit i jako první uvedení do pestrého světa filosofické problematiky studentům, všem zájemcům o filosofii, studentům vysokých škol i učitelům základních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Malá filosofie člověka a Slovník filosofických pojmů, 8. vydání je 341 Kč

Výběr knih autora Jan Sokol

Zobrazit všechny knihy autora Jan Sokol
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.