Malá kniha etikety pro každý den, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Malá kniha etikety pro každý den, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá kniha etikety pro každý den, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá kniha etikety pro každý den, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá kniha etikety pro každý den, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
359 Kč
Není skladem

Krátký popis
V Malé knize etikety pro každý den se dozvíme, jak se chováme na ulici, v kině, na koncertě a v divadle, jak se cestuje vlakem nebo letadlem, budeme se věnovat elektronické etiketě, která je v dnešní době neodmyslitelnou součástí našich všedních dní. Všimneme si, jaký je rozdíl mezi klasickým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Malá kniha etikety pro každý den, 2. vydání je 338 Kč

Výběr knih autora Ladislav Špaček

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Špaček
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.