Malá tajemství přírody: Co můžeš pozorovat v lese, u rybníka i v městském parku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 222 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Malá tajemství přírody: Co můžeš pozorovat v lese, u rybníka i v městském parku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá tajemství přírody: Co můžeš pozorovat v lese, u rybníka i v městském parku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Malá tajemství přírody: Co můžeš pozorovat v lese, u rybníka i v městském parku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Není skladem

Malá tajemství přírody: Co můžeš pozorovat v lese, u rybníka i v městském parku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá tajemství přírody: Co můžeš pozorovat v lese, u rybníka i v městském parku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příroda je všude kolem nás, stačí se jen rozhlédnout. Ale co když se nechceš jen koukat a nestačí ti pouze sledovat krásné filmy o přírodě? Možná se chceš zajímavých přírodnin také dotknout, pořádně je prozkoumat. Víš, jak na to? Máš v ruce knížku, která ti pomůže. Poradíme, co a jak sledovat –…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Malá tajemství přírody: Co můžeš pozorovat v lese, u rybníka i v městském parku je 240 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jindřich Luděk Dobroruka, Jana Dobroruková
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.