Malefic Time - Apocalypse

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 536 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Malefic Time - Apocalypse koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Papír s vysokou gramáží, vložené DVD obsahuje mj. rozhovory s autory, bonusovou obrazovou galerii, 5 skladeb metalové skupiny Avalanch z jejich alba MALEFIC TIME:APOCALYPSE a fragment prvního románu ze světa MALEFIC TIME - Codex Apocalypse, autor Jesus Vilches (vyjde v dubnu 2012).Album je…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Luis Royo , Romulo Royo

Zobrazit všechny knihy autora Luis Royo, Romulo Royo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.