Maličkosti, na které byste při výchově dětí neměli zapomínat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maličkosti, na které byste při výchově dětí neměli zapomínat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maličkosti, na které byste při výchově dětí neměli zapomínat koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maličkosti, na které byste při výchově dětí neměli zapomínat koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maličkosti, na které byste při výchově dětí neměli zapomínat koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maličkosti, na které byste při výchově dětí neměli zapomínat koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Maličkosti, na které byste při výchově dětí neměli zapomínat, je populárně naučnou knihou, která vás provede těmi nejvýznamnějšími obdobími v životě dítěte. Autor popisuje jevy, které by měly v životě dítěte nastat, aby z něj mohl vyrůst dospělý člověk, který žije vnitřně spokojený život.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maličkosti, na které byste při výchově dětí neměli zapomínat je 237 Kč

Výběr knih autora Jiří Halda

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Halda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.