Malý tygr, malé peklo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 134 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Malý tygr, malé peklo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Události knihy Malý tygr, malé peklo se staly. Autor si je nevymyslel, pouze je rekonstruoval. Existovala i půvabná dívka Alieta a měla několik nápadníků (adeptů) a tělem-duší oddaného kocoura. Ráda četla Poea. Žila i jejich sousedka, kočka Natálie, a fikcí není studna v opuštěné části bouřlivé…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ivo Fencl

Zobrazit všechny knihy autora Ivo Fencl
Výběr knih vydavatele ArtKrist

Zobrazit všechny knihy vydavatele ArtKrist
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.