Máma v kuchyni 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Máma v kuchyni 2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Máma v kuchyni 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Máma v kuchyni 2 koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Máma v kuchyni 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Máma v kuchyni 2 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Máma v kuchyni 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zdravé vaření pro nejmenší tak, aby chutnalo celé rodině. Vařit pro děti může být oříšek. Obzvlášť tehdy, chcete-li se zavděčit mlsným jazýčkům malých strávníků, vytříbeným chutím tatínkům, a navíc dbáte na to, aby bylo jídlo výživově hodnotné. Každodenní přemýšlení, jak poskládat jídelníček ke…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Máma v kuchyni 2 je 333 Kč

Výběr knih autora Barbora Charvátová

Zobrazit všechny knihy autora Barbora Charvátová
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.