Mámin seznam (audiokniha)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Mámin seznam (audiokniha) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Mámě dvou malých synů před pár lety zjistili rakovinu v pokročilém stadiu a ona věděla, že se nemůže vyléčit. Když tušila, že smrt se blíží, začala s pomocí manžela sepisovat rady a pokyny, jimiž se po jejím odchodu mají řídit - Mámin seznam. Je v něm vypsané krok za krokem všechno, na co táta…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů David Novotný , John Greene

Zobrazit všechny knihy autora David Novotný, John Greene
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.