Management Consulting Projects

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 531 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Management Consulting Projects koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 531 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This textbook provides students with an easy to use, proven roadmap for completing a successful consulting project from start to finish. This well-renowned model promotes a conceptual understanding of the consulting process and the interactions between and among students, the team, the client…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Michael Harris, Ronald Cook, Dennis Barber III
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.