Managing Global Health Projects in Low and Middle-Income Countries

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 000 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Managing Global Health Projects in Low and Middle-Income Countries koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 000 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
With over 30 years of experience in global health programming and teaching, the author offers practical and insightful guidance in this unique book for managing global health projects in resource-constrained settings.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Paul Robinson

Zobrazit všechny knihy autora Paul Robinson
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.