Managing Indoor Air Quality, Fifth Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 469 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Managing Indoor Air Quality, Fifth Edition koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 469 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This practical guide and information covers how to treat existing indoor air problems effectively and how to prevent costly IAQ problems from occurring in the first place. A single discipline approach unfortunately tends to narrow both the control and the treatments options. This book cuts…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele River Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele River Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.