Manuál profesionálního kouče

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Manuál profesionálního kouče aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Manuál profesionálního kouče -- Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby; Autor: Wood David; V čem konkrétně může tato kniha koučům pomoci? Koučujete a uvítali byste více klientů? Nebo se teprve připravujete na dráhu profesionálního kouče a nejdřív se chcete ujistit…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Wood David

Zobrazit všechny knihy autora Wood David
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.