Manželka mezi námi (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Manželka mezi námi (Defekt) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Ponořte se do příběhu Vanessy Thompsonové… Budete si myslet, že čtete o žárlivé ženě, která je posedlá snoubenkou svého bývalého muže. Bude vám připadat příšerná a pochopíte, proč ji manžel opustil a našel si náhradu. Budete si jistí, že znáte všechny jejich pohnutky i detaily tohoto milostného…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Greer Hendricks , Sarah Pekkanen

Zobrazit všechny knihy autora Greer Hendricks, Sarah Pekkanen
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.