Mapování dějin - Role dějepisných atlasů ve středoevropském prostoru 1848–1989

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 393 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mapování dějin - Role dějepisných atlasů ve středoevropském prostoru 1848–1989 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
393 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mapování dějin - Role dějepisných atlasů ve středoevropském prostoru 1848–1989 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
411 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mapování dějin - Role dějepisných atlasů ve středoevropském prostoru 1848–1989 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
412 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mapování dějin - Role dějepisných atlasů ve středoevropském prostoru 1848–1989 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Popularita a produkce dějepisných atlasů v Evropě stoupala zejména od poloviny 19. století. Zdánlivě nezaujatá díla mapující minulost však mnohdy výrazně otiskovala aktuální politickou situaci a názorové proměny společnosti, což z nich činí cenný historický pramen. Kniha se zaměřuje na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mapování dějin - Role dějepisných atlasů ve středoevropském prostoru 1848–1989 je 407 Kč

Výběr knih autora Jitka Močičková

Zobrazit všechny knihy autora Jitka Močičková
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.