Marco Polo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Marco Polo koupíte na Grada
Grada
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Marco Polo koupíte na Grada
Grada
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Marco Polo koupíte na Grada
Grada
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Marco Polo koupíte na Grada
Grada
152 Kč
Není skladem

Marco Polo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Marco Polo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Není skladem

Marco Polo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Není skladem

Marco Polo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Většina hrdinů, které známe, jsou výjimečné bytosti nadané nadpřirozenými schopnostmi, s pláštěm, který jim vlaje z ramen. Existují však i hrdinové z masa a kostí, tak skuteční jako ty a já, kteří se někdy mýlí, ale jindy se jim povedou věci naprosto výjimečné. A takový byl i Marco Polo. Jeho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Marco Polo je 158 Kč

Výběr knih autorů Blackburn Victor Lloret , House Wuji

Zobrazit všechny knihy autora Blackburn Victor Lloret, House Wuji
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.