Marketing: A Very Short Introduction

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 330 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Marketing: A Very Short Introduction koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
This book outlines the nature of contemporary marketing, considering how marketers function as an interface between customers and organisations. As globalisation creates increasing challenges to established marketing practices it shows how marketing efforts need to adapt continuously to allow…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Deník malého poseroutky 20: Párty století
Greg Heffley má narozeniny – a tentokrát si je hodlá pořádně užít. Rozhodne se proto uspořádat bombastickou oslavu, na kterou nikdo nezapomene. Jenže jeho představy se hodně rychle srazí s realitou, protože zařídit všechno podstatné je vážně dřina. Podaří se Gregovi připravit párty podle jeho představ? Nebo to bude jen další velkolepý průšvih do deníku?