Marnie Moľová a Veľký turnaj minitvorov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 381 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Marnie Moľová a Veľký turnaj minitvorov koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
381 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Na Akadémii pre minitvory zažíva Marnie každý deň množstvo zábavy. Tento polrok ju však čaká niečo naozaj vzrušujúce – Veľký turnaj minitvorov!V každoročnej súťaži sa študenti rozdelia do tímov, ktoré sa vydávajú na prieskum školy a hľadajú indície. Na víťazov čaká skvelá odmena! Marnie a jej…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Laura Ellen Andersonová

Zobrazit všechny knihy autora Laura Ellen Andersonová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.