Marple: Twelve New Stories

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Marple: Twelve New Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Marple: Twelve New Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Marple: Twelve New Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Marple: Twelve New Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Marple: Twelve New Stories koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Marple: Twelve New Stories koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A brand new collection of short stories featuring the Queen of Crime's legendary detective Jane Marple, penned by twelve remarkable bestselling and acclaimed authors. This collection of twelve original short stories, all featuring Jane Marple, will introduce the character to a whole new…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Marple: Twelve New Stories je 263 Kč


Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.