Maruška Půlnoční a Velká hmyzí olympiáda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maruška Půlnoční a Velká hmyzí olympiáda koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maruška Půlnoční a Velká hmyzí olympiáda koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Skladem (dodání do 14 dnů)

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Maruška Půlnoční a Velká hmyzí olympiáda, Autoři : Laura Ellen Anderson, Rok vydání : 2025,

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Laura Ellen Anderson

Zobrazit všechny knihy autora Laura Ellen Anderson
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.