Master of Me

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 400 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Master of Me koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
400 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Master of Me koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Master of Me koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
613 Kč
Není skladem

Krátký popis
THE INSTANT NEW YORK TIMES BESTSELLER From the award-winning, multihyphenate global entertainer Keke Palmer comes the inspiring true story of her journey to understanding her genuine value.A MOST ANTICIPATED BOOK OF AUTUMN 2024: Bookshop, Apple Books, and more!!Keke Palmer thought she knew who…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Master of Me je 546 Kč

Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.