Matematické rozcvičky: 1. ročník - 2.díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 28 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematické rozcvičky: 1. ročník - 2.díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
28 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Matematické rozcvičky: 1. ročník - 2.díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
28 Kč
Není skladem

Krátký popis
Početní příklady pro 1. ročníky základních škol. Produkty > Knihy > Učebnice a slovníky > Základní školy > 1. stupeň

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematické rozcvičky: 1. ročník - 2.díl je 28 Kč

Výběr knih autora Edita Plicková

Zobrazit všechny knihy autora Edita Plicková
Výběr knih vydavatele Pansofia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pansofia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.