Matematika 1 pro 1. ročník základní školy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 113 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika 1 pro 1. ročník základní školy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
113 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matematika 1 pro 1. ročník základní školy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
89 Kč
Není skladem

Matematika 1 pro 1. ročník základní školy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
67 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Matematika 1 pro 1. ročník základní školy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
101 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Matematika 1 pro 1. ročník základní školy, Autoři : Miroslava Čížková, Rok vydání : 2025,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematika 1 pro 1. ročník základní školy je 92 Kč

Výběr knih autora Miroslava Čížková

Zobrazit všechny knihy autora Miroslava Čížková
Výběr knih vydavatele SPN

Zobrazit všechny knihy vydavatele SPN
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.