Matematika 2 - Počítáme do 100 - Pracovní sešit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika 2 - Počítáme do 100 - Pracovní sešit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
56 Kč
Není skladem

Matematika 2 - Počítáme do 100 - Pracovní sešit koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
57 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovní sešit ho hodin matematiky pro žáky 2. tříd základní školy. Sešit je zpracovaný v souladu s RVP ZV a je vhodný do výuky i pro domácí procvičování. Pracovní sešit je zpracovaný hravou formou a zábavnými úkoly a obsahuje klíč ke kontrole.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematika 2 - Počítáme do 100 - Pracovní sešit je 56 Kč

Výběr knih autora Jana Dolejšová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Dolejšová
Výběr knih vydavatele V lavici

Zobrazit všechny knihy vydavatele V lavici
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.