Matematika 3 pro ZŠ pracovní karty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 173 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika 3 pro ZŠ pracovní karty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matematika 3 pro ZŠ pracovní karty koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Pracovní karty obsahují množství gradovaných úloh, které doplňují soubor učebních materiálů pro 3. ročník ZŠ. Sada obsahuje 90 oboustranných karet formátu A5. Karty lze používat v sadě i jednotlivě. Jsou vhodné na procvičování ve škole i na doma. Součástí balení je i praktický "rozdělovač",…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematika 3 pro ZŠ pracovní karty je 174 Kč

Výběr knih autorů Jitka Michnová , Eva Bomerová

Zobrazit všechny knihy autora Jitka Michnová, Eva Bomerová
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.