Matematika 7

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 66 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika 7 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
66 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matematika 7 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
64 Kč
Není skladem

Matematika 7 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
62 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sešit je věnován hravému nácviku násobení a dělení 5, 6, 7, 8, 9, 10, porovnávání čísel rozdílem, významu závorek apod. Dále obsahuje slovní úlohy a učivo geometrie. Mohou jej využít i žáci 3. ročníku, kterým násobilka činí potíže. Obsahuje kartonovou přílohu ke znázornění násobení.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematika 7 je 64 Kč

Výběr knih autorů Hana Staudková , Marie Eichlerová

Zobrazit všechny knihy autora Hana Staudková, Marie Eichlerová
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.