Materiály – učebnice pro učební obor Truhlářské práce v OU

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Materiály – učebnice pro učební obor Truhlářské práce v OU koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Učební text umožňuje žákům odborných učilišť v učebním oboru Truhlářské práce seznámit se s vlastnostmi dřevin a jiných druhů materiálů na bázi dřeva a s možnostmi jejich používání v konkrétních pracovních podmínkách. Rovněž poskytuje přehled o lepidlech, impregnačních látkách, materiálech pro…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Materiály – učebnice pro učební obor Truhlářské práce v OU je 150 Kč

Výběr knih vydavatele Nakladatelství PARTA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství PARTA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.