Math Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 625 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Math Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Math Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
664 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Math Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
664 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Math's infinite mysteries unfold in this updated edition of the award-winningThe Math Book. Beginning millions of years ago with ancient 'ant odometers', and moving through time to our modern-day quest for higher dimensions, prolific polymath Clifford Pickover covers major milestones in…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Math Book je 651 Kč

Výběr knih autora Clifford A. Pickover

Zobrazit všechny knihy autora Clifford A. Pickover
Výběr knih vydavatele Union Square a Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Union Square a Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.