Mathematics for the IB Diploma: Analysis and approaches HL

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 624 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mathematics for the IB Diploma: Analysis and approaches HL koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 624 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Enable students to construct, communicate and justify correct mathematical arguments with a range of activities and examples of maths in the real world.

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Paul Fannon, Vesna Kadelburg, Ben Woolley, Stephen Ward, Huw Jones
Výběr knih vydavatele Hodder Education

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder Education
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.