Maturita Focus 2 - Students' Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 517 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maturita Focus 2 - Students' Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
517 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Maturita Focus 2 - Students' Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
470 Kč
Není skladem

Maturita Focus 2 - Students' Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
525 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Maturita Focus 2 - Students' Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
601 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maturita Focus 2 - Students' Book koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
581 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti Pearson.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maturita Focus 2 - Students' Book je 538 Kč

Výběr knih autora Sue Kay

Zobrazit všechny knihy autora Sue Kay
Výběr knih vydavatele Pearson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pearson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.