Maturita in Mind: Učebnice 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maturita in Mind: Učebnice 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
427 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Maturita in Mind: Učebnice 1 - Puchta Herbert;Puchta Herbert. Maturita in Mind is a 2-level tailor-made course for the new Czech maturita exam at B1 level. With interesting and motivating content designed specifically for Upper-Secondary students, it provides enough practice to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maturita in Mind: Učebnice 1 je 427 Kč

Výběr knih autora Herbert Puchta

Zobrazit všechny knihy autora Herbert Puchta
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.