Maturita Solutions 3rd Edition Pre-Intermediate Student's Book Czech Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 607 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maturita Solutions 3rd Edition Pre-Intermediate Student's Book Czech Edition koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
607 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Maturita Solutions 3rd Edition Pre-Intermediate Student's Book Czech Edition koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
516 Kč
Není skladem

Krátký popis
An enhanced edition of the popular English course for secondary students, now with a multi-dimensional package to cater to a range of abilities in the classroom.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maturita Solutions 3rd Edition Pre-Intermediate Student's Book Czech Edition je 561 Kč

Výběr knih autorů A. Paul Davies , Tim Falla

Zobrazit všechny knihy autora A. Paul Davies, Tim Falla
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.