Matýskova matematika, 8. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Matýskova matematika, 8. díl aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
3-36 Osmý díl učebnice (POČÍTÁNÍ DO TISÍCE) je zaměřen zejména na počítání v číselném oboru 0–1000. Učivo zahrnuje početní operace se závorkami a bez závorek, jednoduché příklady na násobení a dělení mimo rozsah malé násobilky, násobení a dělení 10 a 100, dělení se zbytkem, vyvození písemného…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele NNS

Zobrazit všechny knihy vydavatele NNS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.