Max Einstein: The Genius Experiment

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Max Einstein: The Genius Experiment koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Max Einstein: The Genius Experiment koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
184 Kč
Není skladem

Krátký popis
'James Patterson is the Einstein of fiction and has solved the equation for storytelling: Adventure + Science = AWESOME!' Tom Fletcher'Any young readers out there interested in science and adventure ...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Max Einstein: The Genius Experiment je 210 Kč

Výběr knih autora James Patterson

Zobrazit všechny knihy autora James Patterson
Výběr knih vydavatele Arrow Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arrow Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.